Hyvä asiakkaamme!
Jos uusi liittymäsi ei asentajan käynnin ja palveluoperaattori Cinia Oy:n lähettämän, liittymän avaamisesta kertovan tekstiviestin jälkeen kuitenkaan toimi, otathan yhteyttä suoraan Cinian asiakaspalveluun / tekniseen tukeen.
Internet-yhteyden tekninen tuki ja häiriöilmoitukset sekä kk-laskutus, Cinia Oy:
- Asiakaspalvelu avoinna: Arkisin 9 – 18 ja Lauantaisin 12 – 16
- Puhelin: kuluttaja-asiakkaat 09 - 6829 6010
- Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu
- Sähköposti:
kuituverkot@cinia.fi
-
Kotisivu: www.cinia.fi
TV-palvelun (IPTV) yhteystiedot, Maxivision Oy:
- Asiakaspalvelu avoinna: Arkisin 9 - 16
- Puhelin: 09 - 3508 2670
- Sähköposti: tuki@maxivision
.fi
- Lisäkanavien tilaus ja palvelun hallinta: my.maxivision.fi
-
Kotisivu: www.maxivision.fi
- Facebook: https://www.facebook.com/MaxivisionViihde/
- Blogi: http://maxivisionblog.com
Ennen kuin ryhdyt kaivamaan, selvitä onko alueella Tähtikuidun kaapeleita ja tilaa kaapelinäyttö:
Jos kaivat kaapelin poikki ilman tilattua näyttöä, laskutetaan vian kaikki korjauskustannukset kaivajalta.
|